שאלות נפוצות

שאלה. האם המחירים שלכם אטרקטיבים?

תשובה. מכיוון שאנחנו היבואנים בארץ ובחו"ל של המוצרים אותם אנו מוכרים, המחירים שלנו מאוד אטרקטיבים. אנו מקפידים לבחור ולייבא את המוצרים האיכותיים והטובים ביותר.


שאלה. איך מוסיפים מוצר לסל קניות?

תשובה. לחצו על לחצן "לקנות" בדף המוצר הרצויי, מוצר זה התווסף לעגלת הקניות שלכם. לאחר מכן באפשרותכם להמשיך את הקנייה ולהוסיף מוצרים נוספים לסל הקניות או לסיים את הקנייה על ידי סימון סל הקניות ובחירה בלחצן "סיום קניה", לאחר מכן תעבור אוטומטית לשלב מילוי הפרטים וסיום ההזמנה.


שאלה. כיצד ניתן לשלם על ההזמנה?

תשובה. ניתן לשלם על ההזמנה ב4 אפשרויות שונות:

  1. תשלום בכרטיס אשראי.
  2. תשלום בPAYPAL.
  3. תשלום בכרטיס אשראי בטלפון.
  4. העברה בנקאית.


שאלה. האם הקנייה באתר מאובטחת?

תשובה. האתר מוגן במערכות הגנת מידע מתקדמות ביותר, ניתן לראות זאת על ידי המנעול הירוק הקטן בחלק העליון השמאלי בראש העמוד.


שאלה. מי נותן אחריות על המוצרים?

תשובה. האחריות על המוצרים ניתנת על ידנו, במידה ונתקלתם בתקלה כלשהי אנה צרו איתנו קשר ונשמח לעזור ולטפל בכל תקלה.


שאלה. האם ניתן להחזיר מוצר?

תשובה. במידה ורכשתם מוצר ואתם לא מרוצים ממנו, ניתן להחזירו תוך 14 ימי עסקים, בהתאם לחוק הגנת הצרכן. חשוב לציין כי המוצר צריך להיות באותו מצב שהתקבל. אנו נקבל את המוצר, נבדוק אותו, ובמידה ויעמוד בדרישות ההחזרה, נזכה אתכם בניכוי של 5% מערך המוצר + דמי המשלוח.

אפשרות נוספת היא קבלת זיכויי לרכישת מוצרים אחרים באתרינו, הזיכויי תקף לשנה.


שאלה. כיצד להגיע?

תשובה. ניתן לאסוף את הסחורה מהמחסן הראשי בכתובת: חיפה דרך אלנבי 17.

לפני ההגעה מומלץ לבדוק זמינות מוצר במלאי ולתאם שעת הגעה.

אנו ממליצים לכם לבחור באפשרות המשלוח עד הבית עם שליח ולחסוך בזמן ועלויות הנסיעה, אך במידה ותחליטו להגיע נשמח לארח אתכם!


שאלה. קיבלתי מוצר שבור במשלוח, מה עלי לעשות?

תשובה. במידה וראיתם מראש כי החבילה שבורה, סרבו לקבל את המשלוח מידי השליח ואמרו לו לפנות לחברה.

במידה ופתחתם את האריזה וחתמתם על המשלוח, יש לפנות אלינו דרך מערכת ההחזרות שלנו (לחצו כאן למעבר) תוך 24 שעות מרגע קבלת המשלוח ולפעול על פי ההוראות.


שאלה. כמה עולה משלוח?

תשובה. עלות משלוח עם שליח עד הבית 39 ש"ח עד 20 ק"ג, במידה ומשקל החבילה גדול מ20 ק"ג יחוייב משלוח בהתאם למשקל החבילה.


שאלה. האם ניתן לצרף מספר מוצרים יחד במשלוח אחד?

תשובה. אנו עושים את מירב המאמצים לצרף הזמנות יחד במידה והזמנתם מספר מוצרים, אך לצערנו לא תמיד ניתן לעשות זאת בגלל גודל ונפח הקופסאות. במידה ולא ניתן לעשות זאת אנו ניצור איתכם קשר טלפונית.


שאלה. מהו זמן המשלוח?

תשובה. זמן המשלוח הממוצע הוא בין 3-5 ימי עבודה (חוץ מאיזורים חריגים).


שאלה. האם ניתן לבטל הזמנה לאחר שנשלחה?

תשובה. לא ניתן לבטל הזמנה ברגע שנשלחה, במידה ותבחרו לעשות זאת תחויבו בדמי משלוח הלוך ושוב.


שאלה. האם השליח מתאם לפני ההגעה שלו?

תשובה. השליח מתאם זמן הגעה יום לפני או מספר שעות לפני ההגעה לשעה נוחה לכם.


שאלה. מהם אזורי משלוח חריגים?

תשובה. אזורים שנמצאים מעבר לקו הירוק.

Facebook
Google
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

 Grandstore.co.il 2016 ©    Sbitsoft.com פותח על ידי