תקנון החברה

שמירת סודיות

  1. גראנד סטור מתחייבת בזאת לשמור על פרטיות הלקוח וכן, שלא לעשות שימוש כלשהו במידע שמסרו לה לקוחותיה שלא למטרה לשמה נמסר וכן, לא תמסור המידע, כולו ו/או חלקו, לצד שלישי כלשהו, אלא אם כן היא נדרשת לעשות כן לפי חוק.
  2. גראנד סטור משקיעה משאבים רבים בשמירה על המידע ובהגנה עליו מפני צדדים שלישיים ובמסגרת פעילותה זו, גראנד סטור נוקטת בכל האמצעים האפשריים בכדי למנוע דליפת מידע ו/או שימוש לרעה בו  ובפרט, שימוש לרעה בפרטי כרטיס האשראי. יובהר שעל אף זאת, למרות האמור ייעשה שימוש לא מאושר בכרטיס אשראי, אז חברת האשראי המנפיקה את כרטיס האשראי מחוייבת לפי חוק להחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה בתוך 30 יום.
  3. .אנו גראנד סטור סבורים שהלקוח יודע בדיוק מהם צרכיו ועל כן, למעט משלוח חשבוניות ותכתובת בעניין עיסקה ספציפית שהתבצעה ו/או לשם מן הצעת מחיר וכיו"ב, כעניין של מדיניות, גראנד סטור נמנעת משימוש בפרטי לקוחותיה לצורך משלוח תוכן שיווקי כלשהו ("ספאם") אלא אם כן הלקוח אישר זאת מראש ונרשם בעצמו לרשימת התפוצה. כל לקוח רשאי בהחלט להסיר עצמו מרשימת התפוצה ובקלות רבה. לשם כך, די בהודעה ראשונה מהלקוח באמצעות לחיצה על קישור "הסר מרשמית תפוצת החברה".
  4. הלקוח הינו האחראי הבלעדי על סוג והיקף המידע שהוא מוסר לגראנד סטור שמצידה, תכבד כמובן את בחירת הלקוח. עם זאת, ייתכן ובשל מידע חסר, לא יהא ביכולת הלקוח ליהנות מכל האפשרויות שמציעים אתרי האינטרנט שמפעילה גראנד סטור, לרבות מבצעי מכירות. על מנת לקבל העדכונים או לשנות כתובת אישית בהזמנה, טלפון, שם מלא יש לשלוח הודעה מתאימה לדוא"ל: support@grandstore.co.il
  5. כאשר אתם מבקרים באתר האינטרנט שמפעילה גראנד סטור (ולמעשה, בכל אתר אינטנרנט), מידע כללי מועבר באופן אוטומטי לאתר גראנד סטור. מדובר במידע כגון סוג הדפדפן בו אתם גולשים, תדירות הביקורים באתר גראנד סטור, משך זמן הגלישה הממוצע וכיו"ב. אנו סבורים כי מידע זה חסר ערך לצד שלישי כלשהו ומטרתו להוות כלי שבאמצעותו ניתן לשפר באופן מתמיד את אתר האינטרנט ופונקציונאליות שבו. מכל מקום, גראנד סטור מתחייבת לכך שמידע זה לא יועבר לצדדים שלישיים כלשהם.
  6. תשלום באמצעות כרטיס אשראי נעשה ע"י "פרוטוקול" אינטרנט מיוחד ומאובטח היטב להעברת מידע סודי מהלקוח אל החברה, שעושה שימוש בפרוטוקול הצפנה מסוג SSL. העברת מידע נוספת מבוצעת על ידי שרתי המחשבים שמפעילים הבנקים כשכל המערכות דורשות בכל זמן נתון קיומה של רמת אבטחה גבוהה ביותר. איסוף נתונים ועיבוד של המידע החסוי (מס' כרטיס אשראי, פרטי חשבון בנק וכיו"ב) עובר באופן מיידי לשרתי המחשבים של הבנקים בלי לבצע עיבוד נתונים כלשהו באתר גראנד שופ. על כן, גראנד שופ איננה מאפשרת למחשבי הבנקים או צדדים שלישיים כלשהם גישה לפרטים האישיים של הלקוח, לרבות מידע אודות רכישה בחנויות החברה.
  7. "קוקיס" – "עוגיות": הינם קבצים קטנים בגודלם, אשר נשמרים באופן אוטומטי בדיסק קשיח של המחשב שלכם בעם הכניסה לאתר האינטרנט (כמעט לכל אתר אינטנרנט). כאשר תגלשו באתר האינטרנט של גראנד שופ, המערכת תזהה אתכם ותאפשר לכם לצפות במוצרים האחרונים שהתעניינתם בהם.
  8. לכל הזמנה שיבצע קטין מתחת לגיל 18 נדרש אישור ההורים בעת ביצוע ההזמנה ו/או לאחריה. לא תסופק הזמנה לקטין אלא באישור מראש מהוריו..צוות גראנד סטור ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה והבהרה נוספת בכל עניין ואנו מתחייבים למענה ענייני לכל פנייה בתוך לא יאוחר מ- 3 ימי עבודה.
  9. במידה והפנייה הועברה לבדיקה או\ו החלטה של הנהלת החברה, זמן המענה היינו עד 4 ימי עבודה. 


תנאי אספקה

לקוחות יקרים,

ברוכים הבאים לאתר הגדול לכלל המוצרים - חנות וירטואלית המאפשרת רכישת מוצרים 24 שעות ביממה, הן באמצעות מענה אנושי ולרבות באמצעות האתר.

אנו בגראנד סטור (להלן: "החברה") סבורים כי שירות טוב מצידנו יגרום לכם לשוב אלינו בקנייה הבאה, גם אם החלטתם להחזיר לנו מוצר שרכשתם.

  1. אספקת המוצר תתבצע בהתאם להנחיות המופיעות בדף המוצר שנצפה ובמידה ולא צוינו בדף, זמן האספקה הינו בין 3 ימי עסקים ועד 60 ימי עסקים, בהתאם למלאי הקיים בחברה.
  2. זמני האספקה המופיעים בדף המוצר יימנו בימי עסקים בלבד, בימים א' עד ה' בלבד. ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג לא יבואו במנין ימי עסקים.
  3. קיימת גם אפשרות לביצוע משלוח באמצעות שליחי החברה.
  4. למען הסר ספק, עלות המשלוח הנקובה בדף המוצר אינה כוללת חיוב בגין הובלה חריגה כגון, הובלת מוצר לקומה גבוהה שלא ניתן לבצעה באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או מנוף ו/או אמצעים מיוחדים כלשהם (להלן: "תוספת בגין הובלה מיוחדת"). עלות התוספת שתשולם לחברה בגין הובלה מיוחדת משתנה בהתאם לנסיבות המוצר והלקוח הספציפי ומכל מקום, עלות התוספת בגין ההובלה המיוחדת לא תעלה על 200 ₪.
  5. ישנה אפשרות לאיסוף עצמי של המוצר וזאת, בתאום מראש עם החברה. בהתאם לסוג המוצר שנרכש, לאחר ביצוע ההזמנה יימסרו ללקוח כתובת לאיסוף עצמי ולו"ז שעות פתיחה. במידה והחלטתם לאסוף מוצר באיסוף עצמי יש לציין זאת בעת ביצוע הזמנה באתר.
  6. ישנם מוצרים מסוימים שמגיעים ארוזים ונועדו להרכבה לשם השימוש בהם, כגון שולחנות טניס, מולטיטריינר, הליכון חשמלי, ריהוט וכיוצא באלו מוצרים. מדובר במוצרים שמטיבם ומטבעם, הרכבתם לצורך השימוש דורשת ידע, מיומנות וניסיון רב שישנם רק בידי מתקין מורשה מטעם החברה.
  7. מטעמים אלו ולמען שמירת איכות המוצר ואורח חייו, בעת רכישת מוצרים שכאלו, החברה אינה ממליצה על איסוף והרכבה עצמיים אך מכבדת את רצון הלקוח לאסוף המוצר ולהרכיבו בעצמו. על כן, האחריות למוצר שכזה מקום בו הלקוח בחר לאסוף המוצר בעצמו ולהרכיבו בעצמו - הינה על לקוח בלבד, שבעת איסוף המוצר, יאשר בחתימתו כי הוא מודע לכך שהאחריות על המוצר נשללת. מכל מקום, שמורה לחברה הזכות המלאה שלא לכבד אחריות עבור מוצר כאמור שהורכב ע"י הלקוח והיא רשאית לעשות כן לפי שיקול דעתה בנסיבות כל עניין. עשתה החברה שימוש בזכותה זו – תודיע על כך ללקוח בהודעה מראש ובכתב בעת איסוף המוצר.
  8. למען הסר ספק, במקרה של הספקה עד לבית הלקוח באמצעות שליח, חברת המשלוחים מגיעה אל היעד שלוש פעמים ואינה מתאמת מראש עם לקוח בטרם כל הגעה אלא פעם אחת בלבד. במידה והלקוח לא היה נוכח במען שמסר בהזמנה בעת הגעת חברת המשלוחים, המוצר יוחזר לחברה והלקוח יחויב בתשלום בגין המשלוח החוזר ולחילופין תהא ללקוח האפשרות לאסוף בעצמו את המוצר.
  9. חברת השליחויות פועלת לפי הרשום בשטר המטען. אין למסור לשליח חבילות כלשהן, כסף מזומן, או מכתב מבלי לתאם זאת מראש עם החברה. החברה לא תהא אחראית לדבר מה שנמסר לשליח מבלי תיאום מראש של דבר המסירה לשליח.

בכל שאלה והבהרה נוספת, צוות גראנד סטור עומד לרשותכם בימים א' – ה', בין השעות 09.00 – 17:00. נשמח לשרת אתכם נאמנה ויינתן מענה מתאים לכל פנייה.


אחראיות בגין מוצרים

  1. לכל מוצר שנמכר ע"י החברה ניתנת תעודת אחריות בה מפורטים היטב התנאים בהם האחריות תהא בתוקף. היקף האחריות משתנה בהתאם לסוג המוצר ואופיו. בתמצית פרטי האחריות ניתן לעיין גם בדף המוצר באתר האינטרנט והלקוח מופנה הן לתעודת האחריות הספציפית והן לדף המוצר.
  2. בעת גילוי תקלה במוצר שנרכש – בתוך תקופת האחריות הקבועה בדף המוצר באתר האינטנרנט ובתעודת האחריות – הלקוח יפנה לחברה בכתב (דוא"ל, דואר רגיל או פקס, ראה פרטים בהמשך) ויפרט שם המוצר, תאריך רכישתו, מהות התקלה, מס' הזמנה ופרטיו האישיים. לפנייתו יצרף הלקוח העתק מחשבונית המס שנמסרה לו עם המוצר.
  3. החברה רשאית לבקש מלקוח תמונות תקלה והסבר מפורש עבור מוצר תקול.
  4. החברה מתחיייבת להשיב עניינית לכל פנייה בנושא תקלות, הן טלפונית והן בכתב, לא יאוחר מ – 4 ימי עבודה מיום קבלת הפנייה בכתב.
  5. ככל שיש צורך בתיקון המוצר במעבדות החברה, אזי הלקוח ימסור את המוצר בעצמו באחת מנקודות האיסוף שברחבי הארץ או לחלופין ישלח מוצר למעבדת החברה, והמוצר יתוקן ויוחזר כשהוא תקין לנקודת האיסוף אליה הובא המוצר בתוך 21 ימי עבודה מיום שהמוצר התקול נמסר בנקודת האיסוף.
  6. הלקוח יישא בעצמו בעלויות הבאת המוצר לחברה והשבתו לרשותו לאחר התיקון לפי תעריפי חברת דואר ישראל בע"מ כפי שיהיו מעת לעת.
  7. במידה והמוצר תקול, ישנו בלאי, החברה תהיה אחראית להחליף את המכשיר, החברה רשאית לדרוש לשלח את המוצר אל מעבדה לצורך המשך הטיפול, החברה מתחייבת להחזיר ללקוח את עלות המשלח במידה והתגלתה תקלה הנובעת מבלאי המוצר, מחיר ההחזר עבור משלח לא יעלה על 39 ש"ח כולל מע"מ.


ביטול העסקה

בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 ותקנותיו, ניתן לבטל את הרכישה בתוך 14 ימי עבודה שמניינם מיום קבלת המוצר במען שנמסר בהזמנה.  יש לעיין באתר לזכויות להגנת הצרכן לקבל פרטים נופסים.

זכות הביטול אינה קיימת במקרים הבאים:

  • טובין פסידים - מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר לעסק, לדוגמא: שקיות קרועות, מוצר מלוכלך ו/או שנעשה בו שימוש, מוצר שרוט, מוצר ללא אריזה מקורית או כמובן, מוצר שבור. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי;
  • לגבי מוצר שהוא מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ"ה-1995;
  • טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה; (כגון שקי אגרוף,  הדפסה על הבגדים או\ו כל שינוי, אשר חל על המוצר כתוצאה מבקשת הלקוח בעת הזמנה באתר או\ן עם נציג שרות טלפוני).
  • טובין הניתנים להעתקה, שכפול והקלטה לאחר פתיחת אריזתם המקורית;
  • בהתאם לחוק להגנת הצרכן, מוצרים, אשר הוזמנו מחו"ל עבור לקוח לא ניתן לבטל.

ביטול הקניה יעשה בכתב בלבד למרכז שרות לקוחות של החברה, תוך ציון סיבת הביטול.

ניתן לפנות לחברה בכתב בתוך 14 ימי עבודה מיום קבלת המוצר למען שנמסר בהזמנה בדרכים הבאות:

דואר אלקטרוני: support@grandstore.co.il.

דואר רשום: גראנד סטור, ת.ד 25484, חיפה 3125401.

חבילות: דרך אלנבי 17, חיפה

באמצעות פקס. 077-4703478.

אפשרות נוספת לביטול עסקה היא דרך האתר: לחץ כאן.

  1. במקרה של ביטול העסקה והחזר המוצר לחברה, יוחזר ללקוח הסכום ששולם על ידו בגין המוצר או השירות, בניכוי דמי משלוח וביטול עסקה בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
  2. במידה ולקוח התחרט ומעוניין לבטל את העסקה, ישלם לקוח בגין משלח עבור ושב בתוספת ניכוי דמי ביטול העסקה בשיעור של 5%. 
  3. הכסף יוחזר ללקוח רק לאחר קבלת המוצר המוחזר בחברה, באמצעות זיכוי בכרטיס האשראי או באמצעות זיכוי חשבון בנק הלקוח, לפי בחירת הלקוח, תוך 7 ימי עבודה. 
  4. הלקוח יחזיר המוצר לחברה באופן עצמאי, בין באמצעות דואר רשום, שרות שליחים, או בכל אמצעי אחר והחברה תאשר בכתב קבלת המוצר בחזרה לרשותה.

למען הסר כל ספק: החזרת המוצר שנרכש מותנית בקיומם המצטבר של התנאים הבאים:

  • המוצר שלם ולא נעשה בו שימוש.
  • המוצר מצוי באריזתו המקורית;
  • למוצר תצורף חשבונית המס המקורית.
  • טרם חלפו 14 ימי עבודה מיום קבלת המוצר במען שנמסר בהזמנה והחברה אישרה את קבלת טופס ביטול העסקה ששלח הלקוח.


אנו בצוות גראנד סטור מקווים שתעשו שימוש במוצרים שרכשתם מאיתנו והעיקר, תיהנו מהשימוש.

נשמח מאד לשמוע את דעתכם אודות המוצר, השירות וכל נושא אחר, גם כאשר היא שלילית וכמובן כשהיא חיובית.

אנו שבים ומתחייבים למענה הולם, מהיר וענייני לכל פניה שתגיע אלינו.

אתכם, בדרך הבריאות - גראנד סטור

Facebook
Google
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

 Grandstore.co.il 2016 ©    Sbitsoft.com פותח על ידי